söndag 3 januari 2010

2009 / 2010

Så var då 2009 över och 2010 har startat..

2009 var ett år som omfattade en hel del!
Det startade med en ekonomisk världskris som under våren / sommaren tog tag i mitt liv
Jag förlorade mitt jobb och mina framtids visioner lades på hyllan.
Nu handlade det om överlevnad..
Jag som person tog det hela väldigt hårt, sakta men säkert har jag fått arbeta mig tillbaka till att försöka må bra.. dock har det varit svårt p.g.a andra omständigheter i mitt liv...
men under slut tappen av 2009 började jag så inse vad som behövdes för att jag skulle kunna fokusera på rätt saker.. och tack vare vissa människor omkring mig har jag börjat finna mig själv igen och för första gången på många år kan jag vara mig själv vissa stunder.
Dessa människor vill jag tacka.. jag hade aldrig kunnat se mig själv om det inte vore för er..
nu skall jag fokusera på rätt saker och prioritera annorlunda.
För nyårsbilder kolla in http://limeblossom.blogspot.com

Visioner 2010
Nu börjar ett nytt år och en hel del skall ändras på, här nedan följer de viktigaste sakerna jag har i min vision för 2010.

  1. Skaffa Jobb
  2. Hjälpa Mamma å flytta
  3. Fokusera på musiken
  4. Finna mig själv och tillåta mig själv vara den jag är.
  5. Sluta röka
Jag vill inte ha för många bollar i luften.. det är enklast så..

Ha det bäst
/J

1 kommentar: