söndag 3 januari 2010

Visar mitt stöd!!!

För er som råkar hålla koll på verkligheten så kan det inte ha undgått er att den SK rekordmatchen på Ullevi mellan Frölunda - Färjestad inte alls var så fantastisk som Framförallt Frölunda vill få folk att tro.
Jag var där och såg den riktiga Rekordmatchen eller skall man kanske kalla den Skandal matchen?

Nu i efterhand har fler saker lyfts fram och min personliga känsla för framför allt Färjestads BK är just nu väldigt negativ.
Det lag jag älskar och som jag ger mitt allt för leds av en förening som väljer att ignorera fansens synpunkter och Rent ut sagt spottar i våra ansikten..

Det är av denna anledning jag känner att jag vill stödja Carlstad Finest Crew i deras uttalanden på deras hemsida http://www.carlstadsfinestcrew.se/

Jag citerar ett uttalande från deras hemsida som har fått min respekt.
"Att Färjestad i detta inte ens har ställt sig frågande till vad som verkligen hänt sina supportrar är fruktansvärt."

Jag stödjer ert uttalande till fullo!
Hoppas att Färjestads BK vaknar till liv å fattar, men tyvär tror jag prestige går före.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar