fredag 21 januari 2011

så var det helg..

Nu är det så fredag..
Idag var jag iväg å bokade tid för att få min tatuering..
Fredagen den 4 kl 15.00 drar det igång.. hela underarmen kommer täckas.. å det är något jag verkligen vill..
då den bilden ger mig så mycket.. och kommer kunna påminna mig om saker som är viktigt i mitt liv.. och så mycket mer..
listan är lång och jag kommer skriva ner en del av vad denna bild betyder nån gång i en snar framtid.
denna helg kommer en bli mycket trevlig.. energi givande och rolig helg.. i fantastiskt underbart sällskap..
Med Karlstads nya radio skall jag & Helena åka på Ålands kryssning..
Bussen avgår imorgon kl. 11.30 och sedan är det bara å njuta av att komma bort från verkligheten ett tag.
Efter denna helg skall jag verkligen ta tag i saker å ting.. starta om litet så att säga .. å börja titta på mitt inre.. för att pussla ihop det som måste bli helt igen.
Wow kontot stängs ner.. spelar inget längre så onödig kosstnad.
så tid att finna det jag söker och en gång för alla gå igenom saker och ting skall förhoppningsvis komma..
musiken kommer få mer del i mitt liv igen..
men som sagt det får bli efter denna helg.. för denna helg skall jag bara njuta å koppla bort verkligheten.
ha det bäst nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar