måndag 10 januari 2011

Sliten

Som sagt det blev inte mycket sömn i natt.
Men dagen i masken gjorde att jag kunnat tömma ur tankarna litet, kom hem å har satt igång att rensa ur datorn.. Mitt inre och mitt hem.
Hoppas jag skall vara så trött att jag somnar sen.
Så här är livet.
Det har upp och ner.. Men vissa saker .. Tankar. Kännslor ska inte få komma i vägen!
Det finns människor som betyder för mycket för att sådant skall få komma i vägen.
människor som jag skulle ge mitt allt för, och som jag behöver i min närhet för att utvecklas till den människa jag vill bli. Och som jag hoppas får ut något av mig som människa.
Det här är människor som man vet kommer finnas där oavsett vad, men som oxå skall leva sina liv.
Detta är de människor som är mer än vänner och som är de viktigaste i våra liv.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar