måndag 26 juli 2010

Att räcka till?

Det går många tankar i huvet.
Jag har alltid varit lite annorlunda,
Inte alltid gjort som andra.. Och jag tror att en del av detta är för att jag alltid känt att jag aldrig räcker till.
Om jag gör det som man tjatat om i flera år så är det ändå fel .
Om jag försöker förklara det jag ser så har jag fel.. Trots att jag bevisligen flertalet gånger haft rätt i en sådan fråga gång på gång.
När man sedan påvisar att man känner något i en fråga, att man känner att man tar illa upp i en fråga.. Då skall man bara "skärpa sig" eller "växa upp".
Men om någon annan känner något så skall man anpassa sig.
Ja i vissa människors ögon kommer man nog aldrig duga.. Man kommer aldrig räcka till..
Men egentligen.. Om folk bara ser vem man är och låter mig få göra de förändringar jag vill göra utan pikar.. Så kanske bara kanske man en dag kommer känna att man räcker till.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar