måndag 12 juli 2010

Det finns dom....

Ibland får man lära sig mycket om en människa på kort tid ..
Det finns dom som är och har rätt.. Dom som leker polis å säger Till folk vad som är fel men kan aldrig säga när någon gjort rätt.. Bara för att dom aldrig varit med om ett problem i en viss fråga så existerar inte det problemet..
Den här sortens människor kommer aldrig få riktiga vänner. För ingen vill bli nertryckt å ifrågasatt av någon om man inte ska ifrågasättas..
Människor som dessa stöter ifrån sig folk omedvetet, men deras personliga attityd kommer hela tiden få folk att dra sig undan..
Jag gav en sådan person en ärlig chans men det tycks att jag är ego, å förlitar mig på andra så nu gör jag som många andra.. Jag vänder ryggen till å sköter mig själv.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar