tisdag 27 juli 2010

Mår dåligt...

En viss människa har varit på semester..
under denna tid har dennes kollegor gjort klart å tydligt för mig hur saker och ting skall ske..
En hav dennes kollegor har varit mycket MYCKET hjälpsam..
Nu är denn dock tillbaka från semester.. och dennes beteende och svar på ett mail jag skickat har tyngt min dag..
Från att vara lungn åtminstone för en tid framåt, vändes det hela..
jag.. som försökt allt.. som gjort allt och litet till...
Jag som bad om att istället för att rulla tummarna få gå kvar där jag går idag..
har kanske inte gjort det som krävs?
Jag har skött allt.. Jag menar allt.. till pungt och pricka..
och man kan inte ens gå in i sitt system och kolla om jag någon gång avbrytit för att jobba.. utan det mailar denne mig och frågar...
Jag blir mörkrädd..
det kan väll inte ta mer än 20 sekunder att skriva mitt namn och se?
nu går man här..
osäker på om man överhuvudtaget kommer kunna överleva....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar